Інструкції. Рамкова угода

Створення та публікація

На сторінці державних закупівель натискаємо кнопку “+” та серед запропонованого Вам переліку обираємо “Укладання рамкової угоди”

Заповнюємо всі необхідні поля: обраємо контактних осіб, обираємо вид забезпечення, визначаємо кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду, визначаємо нецінові критерії та строк, на який укладається рамкова угода, додаємо документи.

Після заповнення форми, натискаємо “Далі”, і нас зустрічає форма заповнення лоту.

На даному єтапі заповнюємо назву та примітки лоту на двух мовах, визначаємо сумові показники та наявність/відсутність ПДВ. За необхідності вказуємо умови оплати та завантажуємо доменти, після чого натискаємо “Далі”.

На наступному кроці відкривається форма заповнення предмета закупівлі. Заповнюєте необхідні поля та обираємо классифікатор: обираючи зі списку потрібний вам Код Класифікатору ДК 021:2015 (CPV), ставите поряд позначку та натискаєте клавішу Обрати. (У разі потреби можете скористатися додатковими класифікаторами)

Далі заповнюємо розділ “Адреса поставки” та визначаємо строки поставки/виконання робіт, визначаємо нецінові показники та завантажуємо документи. Натискаємо кнопку “Далі”.

Після чого система дає можливість ознайомитись із тим як виглядатиме процедура в системі. На цьому етапі Ви маєте можливість перевірити достовірність внесених даних та у разі невідповідності “Редагувати тендер”. Якщо редагування не потрібне, натискаєте клавішу “Вийти з режиму редагування”Після чого, якщо відсутні помилки, система дає можливість опублікувати процедуру та накласти ЕЦП.

Преваліфікація

На цьому єтапі система отримує інформацію по пропозиціями, але без значення ставки

Ознайомившись з документацією та даними учасників вам необхідно допустити або відхилити претендентів до участі в аукціоні. Для проведення прекваліфікації необхідно натиснути однойменну кнопку в правому нижньому кутку сторінки перегляду тендеру. На сторінці прекваліфікації ви побачите сторінку з картками пропозицій учасників.

На кожній картці ви матимете можливість ознайомитись з інформацією та документацією учасника, а також допустити або відхилити пропозицію учасника до аукціону.

Для допуску учасника до аукціону, на картці пропозиції учасника, натискаємо “Допустити”, завантажуємо протокол розгляду, та встановлюємо чекбокси:

  • Підтверджує відсутність підстав для відмови від участі відповідно до статті 17 Закону України “Про державні закупівлі”
  • Підтверджує відповідність критеріям прийнятності, встановлених замовником в тендерній документації

натискаємо “Підтвердити рішення”. Далі накладаємо підпис КЕП на рішення та активуємо його.

Після розгляду всіх пропозицій, у верхньому правому кутку над картками пропозицій, з’явиться кнопка “Сформувати протокол розгляду пропозицій”, яка переведе процедуру до наступного єтапу – “Прекваліфікація (період оскаржень)”, який триватиме 5 днів з моменту розгляду.

На даному этапі учасникам доступна можливість подати скаргу або вимогу на рішення відносно інших учасників та себе. В ході данного єтапу, на основі скарги або вимоги, може виникнути можливість змінити рішення по одному з учасників, ця можливість присутня на тій самій сторінці, де проводилась прекваліфікація учасників.

Аукціон

По завершенню прекваліфікації та періоду оскарження, наступає “Аукціон”. Вам буде доступне посилання для перегляду перебігу аукціону, у нижньому правому кутку сторінки перегляду процедури.

Визначення переможця

Після аукціону наступає єтап “Визначення переможця”, на сторінці перегляду з’являється нова вкладка “Протокол розкриття”, з інформацією по пропозиціям учасників, які приймали участь в аукціоні

також доступна кнопка “Кваліфікувати”, в нижньому правому кутку. Натискання данної кнопки перенесе вас на сторінку визначення переможця, аналогічну такій на єтапі “Прекваліфікація” (див. вище). Процедура визначення переможця проходить аналогічно єтапу “Прекваліфікація” та “Прекваліфікація (період оскаржень)” (див. вище).

Увага! До наступного єтапу має бути допущена мінімальна кількість учасників, яка вказана при створенні процедури.

Пропозиції розглянуто

Далі процедура переходить до статусу “Пропозиції розглянуто”, на сторінці перегляду процедури з’являється вкладка “Рамкова угода”, яка містить основну інформацію по рамковій угоді та дані по учасникам.

Но цьому єтапі ми вже маємо сформовану рамкову угоду в статусі “Підготовка до укладання рамкової угоди”, для завершення процедури необхідно заповнити угоду, для цього натисніть кнопку “Опублікувати рамкову угоду” (внизу сторінки, з правої сторони).

Укладання рамкової угоди

Після натискання кнопки ви потрапите на сторінку з формою:

На цьому єтапі необхідно заповнити загальну інформацію про рамкову угоду, а саме: номер рамкової угоди, дата підписання рамкової угоди та строк, на який укладається рамкова угода, і додати документи. Нижче, під основною інформацією, розташовані вкладки з формами для заповнення інформації по учасникам угоди.

В цій формі необхідно обрати статус учасника в рамковій угоді. У разі укладання угоди внести ціни за одиницю по кожному предмету закупівлі, а у разі відхилення – підкріпити документи, які обгрунтовують відмову.

Після збереження основної інформації по угоді, та інформації по учасникам буде доступна кнопка “Активувати рамкову угоду”, яка переведе процедуру у статус “Завершена”, а угоду – “Укладена рамкова угода”.

Скасувати рамкову угоду можна шляхом натискання кнопки “Скасувати рамкову угоду”

додати документ-обгрунтування та підписати рішення за допомогою КЕП(ЕЦП).

Відбір для закупівлі за рамковою угодою

Створення та публікація

Для створення відбору для закупівлі за рамковою угодою необхідно на сторінці закупівель натиснути “+” та серед запропонованого Вам переліку обираємо “Відбір для закупівлі за рамковою угодою”.

В з’явившійся формі потрібно обрати Рамкову угоду першого єтапу (випадаючий список надає можливість обрати угоди тільки у потрібному статусі – “Укладена рамкова угода”), та натиснути кнопку “Далі”.

В відкрившійся формі будуть атоматично підставлені дані з першого єтапу, а саме узагальнена назва та примітки закупівлі на укр. та англ. мовах. В блоці нижче необхідно обрати предмети закупівлі, які прийматимуть участь у відборі та вказати кількість одиниць. Заповнити контактну особу та додаткову контактну особу і натиснути кнопку “Підтвердити запрошення”. В разі корректно введених даних відкриється сторінка з вже опублікованим відбором в статусі “Неактивоване запрошення”, а потім автоматично перейде до статусу “Період запрошення”. На цьому періоді всім сторонам-учасникам рамкової угоди будуть розіслані повідомлення з запрошенням до участі в другому єтапі.

Процедура переходить до статусу “Прийом пропозицій”, і всі сторони-учасника, які отримали запрошення, матимуть можливість зробити свою пропозицію.

Аукціон

По завершенню періоду прийому пропозицій наступає “Аукціон”. Вам буде доступне посилання для перегляду перебігу аукціону, у нижньому правому кутку сторінки перегляду процедури.

Визначення переможця

Після аукціону наступає єтап “Визначення переможця”, на сторінці перегляду з’являється нова вкладка “Протокол розкриття”, з інформацією по пропозиціям учасників, які приймали участь в аукціоні. Кваліфікація відбувається аналогічно такої в “Допорогових закупівлях”, за виключенням періоду оскарження, який тут відстуній, та можливості дискваліфікації першого учасника, який став на розгляд першим.

Відстуність можливості дискваліфікації обумовлена тим, що знайомство з умовами та документами постачальника відбувається на першому єтапі процедури (при укладанні рамкової угоди), на другому єтапі ми отримуємо лише цінові пропозиції учасників, і логічно що відмовляти учаснику, з докуметацією якого ви ознайомлені і який зробив найвигіднішу пропозицію – необґрунтовано. Дискваліфікувати такого учасника можливо лише у разі скасування договору по вагомим причинам.

Укладання договору

Укладання договору відбувається аналогічно “Допорогових закупівель”.